M
g r. R i c h a r d M a c k ů , D i S
., P h .D. , |
|||||||
|
|||||||
PRÁCE S TŘÍDOU A UTVÁŘENÍ TŘÍD. KLIMATU | |||||||
Aktuality |
02.12.2021, 12:22: ve čtvrtek 2. 12. se neuskuteční odpolední konzultační hodiny. 9. a 16. 12. pak odpadaji konzultační hodiny úplně z důvodu mé účasti na kurzu. 17.10.2021, 14:48: Ve dnech 18.-20. a 25.-27. 10. odpada moje vyuka z duvodu ucasti na kurzu, tyka se to i seminaru predmetu KPEG/7TK v techto dnech. 07.10.2021, 17:08: Zadani semestralniho ukolu - Analýza skupinových rolí ve zvoleném filmu: • Sociálně-psychologická charakteristika postavy opřená o teorii (pohlaví, charakterové vlastnosti, projevy, jednání vůči ostatním postavám); • Popis postavy ve třídním kolektivu (jak by se tato postava projevovala v třídním kolektivu? - myšlenkový experiment); • Já jako učitel v této třídě - uvést příklad konkrétní aktivity/činnosti/projektu/..., který by pomohl tomuto žákovi (postavě) v začlenění do kolektivu; ukol vypracovavaji dvojice, odevzdani na dokumentovy server nejpozději 2 týdny před koncem zkouškového období, struktura a rozsah prace je na Vas, doporucuji strucne predstavit fakta o filmu a naznacit jeho obsah a zbytek venovat popsaným úkol; snažte se o co nejpraktictejsi pojeti - vcetne navrhu aktivit apod. |
||||||
Výuka v ZS; 2 kredity |
|||||||
CÍL:
Předmět má za úkol seznámit studenty se základy práce se třídou, s
vlastním sebeobrazem a s ostatními subjekty ve školním prostředí
(učitelé, žáci, rodiče, PPP, OSPOD apod.) Práce s třídou není ohraničena
pouze edukační jednotkou, ale existují určité přesahy, které citelně
ovlivňují vlastní dění ve třídě. Cílem je tedy pochopit, že práce s
třídou je systematická činnost, která je součástí vyučovacího procesu v
celé jeho šířce - od nulté hodiny po polední přestávku.
|
|||||||
|
|||||||
(c) 2013-2021, http://www.mucamaca.cz